Get Up to 40% OFF New-Season StylesMenWomen * Limited time only.

Polityka prywatności

Polityka prywatności

W Sklepie Jubilerskim SZAFIR, prowadzonym przez ANNA DYDUCH Sklep jubilerski „SZAFIR” z siedzibą przy ul. Józefa Nojego 1D/2, 32-600 Oświęcim, NIP: 5492252565, REGON: 120203486, dbamy o ochronę prywatności naszych klientów i zapewniamy bezpieczeństwo ich danych osobowych. Poniżej przedstawiamy naszą Politykę Prywatności, która opisuje, w jaki sposób gromadzimy, przechowujemy i przetwarzamy dane osobowe.
  1. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych
1.1. Zakres gromadzonych danych:
  • Imię i nazwisko – w celu identyfikacji klienta.
  • Adres zamieszkania i/lub dostawy – w celu dostarczenia zamówionych produktów.
  • Adres e-mail – w celu komunikacji związanej z realizacją zamówienia, wysyłania potwierdzeń oraz informacji o promocjach (za zgodą klienta).
  • Numer telefonu – w celu kontaktu w sprawach dotyczących realizacji zamówienia.
  • Dane do faktury (NIP, nazwa firmy, adres siedziby) – w przypadku zakupów dokonywanych przez przedsiębiorców.
  • Dane dotyczące płatności – w celu realizacji transakcji finansowych.
1.2. Cele przetwarzania danych osobowych:
  • Realizacja zamówień – przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
  • Obsługa reklamacji i zwrotów – przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi.
  • Prowadzenie działań marketingowych – wysyłanie informacji handlowych i promocyjnych (za zgodą klienta, art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  • Zapewnienie bezpieczeństwa usług – analiza i monitorowanie działań w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  • Wypełnianie obowiązków prawnych – przetwarzanie danych jest niezbędne do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
  1. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
2.1. Zgoda klienta – przetwarzanie danych na podstawie zgody udzielonej przez klienta (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). 2.2. Wykonanie umowy – przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest klient (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). 2.3. Obowiązek prawny – przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). 2.4. Prawnie uzasadniony interes – przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  1. Prawa osób, których dane dotyczą
3.1. Prawo dostępu do danych – klient ma prawo do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są jego dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, uzyskania dostępu do tych danych oraz informacji dotyczących przetwarzania. 3.2. Prawo do sprostowania danych – klient ma prawo do żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących go danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz uzupełnienia niekompletnych danych osobowych. 3.3. Prawo do usunięcia danych – klient ma prawo do żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących go danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO. 3.4. Prawo do ograniczenia przetwarzania – klient ma prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. 3.5. Prawo do przenoszenia danych – klient ma prawo otrzymać dane osobowe, które dostarczył administratorowi, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie oraz ma prawo przesłać te dane innemu administratorowi bez przeszkód ze strony administratora, któremu te dane zostały dostarczone. 3.6. Prawo do sprzeciwu – klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO. 3.7. Prawo do wycofania zgody – klient ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 3.8. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
  1. Pliki cookies
4.1. Nasz sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania strony oraz ulepszania jakości oferowanych usług. Pliki cookies mogą być używane w celach statystycznych, analitycznych oraz marketingowych. Szczegółowe informacje na temat wykorzystania plików cookies znajdują się w Polityce Cookies dostępnej na naszej stronie internetowej.
  1. Odbiorcy danych osobowych
5.1. Dane osobowe mogą być przekazywane:
  • Firmom kurierskim i pocztowym – w celu dostarczenia zamówionych produktów.
  • Dostawcom usług płatniczych – w celu realizacji płatności.
  • Podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną – np. dostawcom usług IT.
  • Organom publicznym – jeżeli wymaga tego obowiązujące prawo.
  1. Okres przechowywania danych osobowych
6.1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, w tym:
  • Dane związane z realizacją zamówień – przez okres niezbędny do realizacji zamówienia oraz obsługi ewentualnych reklamacji i zwrotów.
  • Dane przetwarzane na podstawie zgody – do momentu wycofania zgody.
  • Dane wymagane przepisami prawa – przez okres określony odpowiednimi przepisami prawa.
  1. Zmiany w Polityce Prywatności
7.1. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej sklepu. Zalecamy regularne sprawdzanie Polityki Prywatności w celu zapoznania się z jej aktualną wersją.
  1. Kontakt
8.1. W przypadku pytań dotyczących Polityki Prywatności lub przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 602 884 282 lub poprzez adres e-mail sklep@jubiler-szafir.pl. Dziękujemy za zaufanie i korzystanie z usług Sklepu Jubilerskiego SZAFIR.